Informatyk Kobyłka

Od 2008 roku skutecznie świadczymy usługi związane z udzielaniem pomocy informatycznej w mieście Kobyłka. Dla osób prywatnych oraz firm z terenu Kobyłki wykonujemy zarówno naprawy komputerów stacjonarnych, jak i naprawy laptopów. Serwisant z naszej firmy może dojechać do Państwa do domu (lub firmy), albo podjąć próbę udzielenia pomocy zdalnej, jeśli jest taka możliwość techniczna.

Pogotowie Komputerowe

Informatyczne pogotowie to usługa z dojazdem, przeznaczona dla osób, które przede wszystkim cenią sobie własną wygodę. Wezwanie informatyka, który przyjedzie do domu/firmy i na miejscu naprawi zgłaszaną usterkę wybierają Klienci, którzy nie posiadają możliwości przywiezienia komputera stacjonarnego czy też laptopa do siedziby serwisu.

Ta forma pomocy komputerowej najlepiej sprawdza się przy usterkach typu „software”, czyli przy problemach z oprogramowaniem, oraz przy prostych usterkach „hardware” (fizycznych – mechanicznych) wymagających naprawy/wymiany/instalacji zasilacza, karty sieciowej, pamięci ram. Najczęstsze przypadki: system Windows się nie uruchamia, jest podejrzenie, że na komputerze znajdują się wirusy (np. otwierają się niechciane strony internetowe), trzeba wymienić zasilacz (np. po burzy) lub zainstalować w komputerze dodatkowe podzespoły (np. karę sieciową), nie ma połączenia z Internetem, należy skonfigurować nowy router lub inne nowe urządzenia (np. drukarkę)

Pomoc komputerowa z dojazdem, z uwagi na indywidualny charakter tej usługi, jest droższa niż w przypadku samodzielnego dostarczenia urządzenia do serwisu. Pogotowie komputerowe rozliczane jest według godzin pracy, które serwisant poświęci na naprawę oraz terminu. Średni czas trwania wizyty wynosi od 1 do 3 godzin. Aktualny cennik jest dostępny na stronie głównej.

Pomoc Zdalna

Usługi informatyczne na odległość to chyba najwygodniejsze możliwe rozwiązanie usuwania problemów komputerowych. Klienci cenią tę formę, ponieważ jest tańsza niż usługa z dojazdem oraz wygodniejsza od dostarczenia komputera do serwisu, ponieważ może być wykonana o dowolnej porze dnia. My z kolei, jako serwis, cenimy tę formę, ponieważ możemy bez opuszczania stanowiska pracy robić to co umiemy i lubimy – pomagać innym w ich problemach natury informatycznej.

Wsparcie zdalne jest możliwe wyłącznie gdy komputer wymagający naprawy uruchamia oraz ma połączenie z Internetem. Najczęściej stosuje się tę opcję, gdy sprawa jest naprawdę pilna. Taka pomoc na odległość sprawdzi się, gdy trzeba usunąć wirusy lub przyspieszyć komputer, albo występują problemy z siecią domową/firmową (np. komputery się nie widzą). Częste są także przypadki, że nasza interwencja polega na naprawie błędnego działania różnych programów do obsługi firmy takich jak Wapro, Subiekt, Płatnik itd., albo konfiguracji programu pocztowego (Thunderbird, Outlook itd.)

Usługi informatyczne Kobyłka

Procedura uzyskania wsparcia jest bardzo prosta. Zadzwoń na numer komórkowy 787 999 504 i opisz swój problem z komputerem. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu powiemy Ci, który z 3 możliwych wariantów postępowania będzie najlepszy w Twoim przypadku: czy będzie to pomoc zdalna, czy przyjazd informatyka, albo czy najlepszym rozwiązaniem będzie dostarczenie sprzętu do naszego serwisu.

Mieścimy się w Wołominie (po sąsiedzku z miastem Kobyłka) przy ul. Kościelnej 5/7. Nasi serwisanci dojadą do każdej z dzielnic miasta Kobyłka (Antolek, Grabicz, Jędrzejek, Maciołki, Mareta Kolonia Chór, Nadarzyn, Piotrówek, Sosnówka, Stefanówka, Turów, Kobylak, Zalasek).

Pomoc zdalna jest możliwa niemal przez 24 godziny na dobę, jednak wymaga to wcześniejszych ustaleń telefonicznych.

tel: 787 999 504