Pomoc zdalna - informatyk na odległość

Pomocy zdalnej udzielamy przy pomocy oprogramowania TeamViewer, której producentem jest TeamViewer GmbH.

Aplikacja ta prawdopodobnie najbardziej popularnym na świecie programem do dostępu zdalnego. Bezpieczeństwo połączenia zapewnia szyfrowanie 256Bit AES oraz centra danych certyfikowanych w oparciu o normy ISO27001.

Modułem jaki wykorzystujemy do spontanicznej pomocy zdalnej jest wersja QuickSupport, która nie wymaga instalacji, a jedynie wystarczy ją pobrać i uruchomić.

WAŻNE – moduł QuickSupport służy do JEDNORAZOWEJ POMOCY.
Nie jest możliwe połączenie z Twoim komputerem bez Twojej wiedzy.

Nasz spersonalizowany moduł pomocy zdalnej można pobrać STĄD – POBIERZ. Po uruchomieniu go, podczas próby uzyskania dostępu w celu uzyskania pomocy zostaniesz poproszony o pozwolenie na połączenie.

POBIERZ MODUŁ

Alternatywnie, program można również pobrać ze strony producenta teamviewer.com. Wystarczy na górnym pasku menu strony kliknąć pozycję DO POBRANIA (na niebieskim tle) https://www.teamviewer.com/pl/do-pobrania/windows/ .

W przypadku korzystania z tej wersji aplikacji, konieczne będzie przekazanie nam Identyfikatora oraz hasła, które zostaną wygenerowane. Hasło, przy każdym uruchomieniu programu będzie inne.

Uwaga - podczas uruchomienia programu może pojawić się powiadomienie "Kontrola konta użytkownika. Czy chcesz zezwolić tej aplikacji na wprowadzenie zmian w komputerze?". Należy zatwierdzić tę czynność klikając przycisk TAK.

pomoc-zdalna-teamviewer-jak-pobrac

Politykę prywatności TeamViewer możesz przeczytać pod adresem https://www.teamviewer.com/en/privacy-policy/

Udzielenie Ci zdalnej pomocy na odległość jest możliwe przez 24, 7 dni w tygodniu, jednak musi być ustalone telefonicznie, ponieważ musimy ustalić dostępność serwisanta w dogodnym dla Ciebie terminie.

Kontakt z nami możliwy jest pod numerem telefonu: 787 999 504

tel: 787 999 504